Сальник колінвалу для MITSUBISHI L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.0 4WD (K32T, K22T) бензин 102 л.с.
- Модифікація 2.0 4WD (K32T, K22T)
- Тпи кузова Пикап
- Мощность (л.с.) 102
- Объём 1997
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Бензин
- Мощность 75
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 1986.11 - 1996.08
- Код двигуна 4G63 (SOHC 8V)
- Сторона встановлення: Вхід
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Висота [мм]: 6
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 30
- Зовнішній діаметр [мм]: 45
- Тип кручення: Змінна нарізь
- Тип сальника валу: 827 S
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 4688
- Код двигуна: 4G63 (SOHC 8V)
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 44
- Зовнішній діаметр [мм]: 60
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 4688
- Код двигуна: 4G63 (SOHC 8V)
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 44
- Зовнішній діаметр [мм]: 60
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD
- Сторона встановлення: зовні
- Задня вісь
- Висота [мм]: 10
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 50
- Зовнішній діаметр [мм]: 65
- Тип сальника валу: 822S
- Сторона встановлення: спереду
- Ширіна [мм]: 7
- необхідна кількість: 1
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 44
- Зовнішній діаметр [мм]: 60
- Товщина [мм]: 7
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 17
- Зовнішній діаметр [мм]: 28
- Тип кручення: Права нарізь
- Висота [мм]: 7
- Внутрішній діаметр: 20
- Зовнішній діаметр [мм]: 30
- Сторона встановлення: спереду
- Ширіна [мм]: 8
- необхідна кількість: 1
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 20
- Зовнішній діаметр [мм]: 30
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A
- Захист від пилу: без пилозахисної крайки
- Сторона встановлення: Задня вісь
- всередині
- Висота [мм]: 14
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 37
- Зовнішній діаметр [мм]: 62
- Тип сальника валу: 822S
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Товщина [мм]: 19,5
- Висота [мм]: 12
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 45
- Зовнішній діаметр [мм]: 72
- Тип сальника валу: 822S
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Товщина [мм]: 19,5
- Висота [мм]: 12
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 45
- Зовнішній діаметр [мм]: 72
- Тип сальника валу: 822S
- Сторона встановлення: Двигун
- для оригінального номера: 1210087
- Висота 1 [мм]: 8
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Тип кручення: Права нарізь
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
- Внутрішній діаметр 1(мм): 35
- Висота [мм]: 6
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 25
- Зовнішній діаметр [мм]: 35
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD
- Висота 1 [мм]: 7
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 30
- Внутрішній діаметр 1(мм): 20
- Висота 1 [мм]: 7
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 30
- Внутрішній діаметр 1(мм): 20
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Номер двигуна TECDOC: 4688
- Рік випуску до: 04.1992
- Код двигуна: 4G63 (SOHC 8V)
- Висота [мм]: 9
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 80
- Зовнішній діаметр [мм]: 96
- Тип кручення: Ліва нарізь
- Тип сальника валу: 827S LD
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Номер двигуна TECDOC: 4688
- Рік випуску до: 04.1992
- Код двигуна: 4G63 (SOHC 8V)
- Висота [мм]: 9
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 80
- Зовнішній діаметр [мм]: 96
- Тип кручення: Ліва нарізь
- Тип сальника валу: 827S LD
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Висота [мм]: 7,5
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 58
- Зовнішній діаметр [мм]: 75
- Тип кручення: Змінна нарізь
- Тип сальника валу: SP
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Висота [мм]: 7,5
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 58
- Зовнішній діаметр [мм]: 75
- Тип кручення: Змінна нарізь
- Тип сальника валу: SP
- Тип коробки передач: MT
- Конструктивний варіант: CUNJL6
- JUNSL
- K32T
- NJL6
- NSL
- NSR
- UNSL
- UNSLW
- UNSR
- для конструктивного варіанта модельного ряду: K32T
- Товщина [мм]: 10
- Вага [кг]: 0,027
- Внутрішній діаметр: 36
- Зовнішній діаметр [мм]: 52
- Довжина упаковки [см]: 5,3
- Ширина упаковки [см]: 5,3
- Висота упаковки [см]: 1,1
- Сторона встановлення: Вхід
- Висота 1 [мм]: 6
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 45
- Внутрішній діаметр 1(мм): 30
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Висота 1 [мм]: 12
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 65
- Внутрішній діаметр 1(мм): 42
- Тип коробки передач: MT
- Конструктивний варіант: CUNJL6
- JUNSL
- K32T
- NJL6
- NSL
- NSR
- UNSL
- UNSLW
- UNSR
- Дата виробництва від: 198807
- для конструктивного варіанта модельного ряду: K32T
- Товщина [мм]: 10
- Вага [кг]: 0,027
- Внутрішній діаметр: 40
- Зовнішній діаметр [мм]: 52
- Довжина упаковки [см]: 5,3
- Ширина упаковки [см]: 5,3
- Висота упаковки [см]: 1,2
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Ширіна [мм]: 8
- необхідна кількість: 1
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 85
- Зовнішній діаметр [мм]: 103
- Сторона встановлення: Задня вісь
- всередині
- Висота 1 [мм]: 14
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 62
- Внутрішній діаметр 1(мм): 37
- Висота 1 [мм]: 7
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Тип кручення: Права нарізь
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 30
- Внутрішній діаметр 1(мм): 20
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Номер двигуна TECDOC: 4688
- Рік випуску з: 05.1992
- Код двигуна: 4G63 (SOHC 8V)
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 85
- Зовнішній діаметр [мм]: 103
- Тип кручення: Ліва нарізь
- Тип сальника валу: 827S LD
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Номер двигуна TECDOC: 4688
- Рік випуску з: 05.1992
- Код двигуна: 4G63 (SOHC 8V)
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 85
- Зовнішній діаметр [мм]: 103
- Тип кручення: Ліва нарізь
- Тип сальника валу: 827S LD
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Висота 1 [мм]: 12
- Висота 2 [мм]: 19,5
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 72
- Внутрішній діаметр 1(мм): 45
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Висота 1 [мм]: 12
- Висота 2 [мм]: 19,5
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 72
- Внутрішній діаметр 1(мм): 45
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Висота 1 [мм]: 12
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 65
- Внутрішній діаметр 1(мм): 32
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Висота 1 [мм]: 12
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 65
- Внутрішній діаметр 1(мм): 32
- Висота 1 [мм]: 6
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Тип кручення: Права нарізь
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 35
- Внутрішній діаметр 1(мм): 25
- Висота 1 [мм]: 6
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Тип кручення: Права нарізь
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 35
- Внутрішній діаметр 1(мм): 25
- Сторона встановлення: Задня вісь
- всередині
- Висота 1 [мм]: 12,5
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 62
- Внутрішній діаметр 1(мм): 37
- Сторона встановлення: Задня вісь
- всередині
- Висота 1 [мм]: 12,5
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 62
- Внутрішній діаметр 1(мм): 37
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 44
- Зовнішній діаметр [мм]: 60
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: спереду
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 4688
- Рік випуску до: 01.1993
- Код двигуна: 4G63 (SOHC 8V)
- Висота [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: спереду
- Висота 1 [мм]: 7
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Тип кручення: Права нарізь
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 60
- Внутрішній діаметр 1(мм): 44
- Сторона встановлення: спереду
- Висота 1 [мм]: 7
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Тип кручення: Права нарізь
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 60
- Внутрішній діаметр 1(мм): 44
- Сторона встановлення: спереду
- Висота 1 [мм]: 7
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Тип кручення: Права нарізь
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 60
- Внутрішній діаметр 1(мм): 44
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Рік випуску до: 04.1992
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 80
- Зовнішній діаметр [мм]: 96
- Тип кручення: Ліва нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Рік випуску до: 04.1992
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 80
- Зовнішній діаметр [мм]: 96
- Тип кручення: Ліва нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Висота 1 [мм]: 7,5
- Висота 2 [мм]: 11,5
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 75
- Внутрішній діаметр 1(мм): 58
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Рік випуску з: 05.1992
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 85
- Зовнішній діаметр [мм]: 103
- Тип кручення: Ліва нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Рік випуску з: 05.1992
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 85
- Зовнішній діаметр [мм]: 103
- Тип кручення: Ліва нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Номер двигуна TECDOC: 4688
- Рік випуску до: 01.1993
- Код двигуна: 4G63 (SOHC 8V)
- Висота [мм]: 7,5
- Внутрішній діаметр: 80
- Зовнішній діаметр [мм]: 96
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Номер двигуна TECDOC: 4688
- Рік випуску до: 01.1993
- Код двигуна: 4G63 (SOHC 8V)
- Висота [мм]: 7,5
- Внутрішній діаметр: 80
- Зовнішній діаметр [мм]: 96
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Висота 1 [мм]: 9
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Тип кручення: Ліва нарізь
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 96
- Внутрішній діаметр 1(мм): 80
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Висота 1 [мм]: 9
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Тип кручення: Ліва нарізь
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 96
- Внутрішній діаметр 1(мм): 80
Сальник колінвалу для авто MITSUBISHI L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) – купити вигідно на autocat.com.ua
Шукаєте, де вигідно купити Сальник колінвалу для автомобіля MITSUBISHI L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) (МИТСУБИСИ Л200 (К3Т, К2Т, К1Т, К0Т)) 2.0 4WD (K32T, K22T) бензин 102 л.с.?
Інтернет-магазин autocat.com.ua пропонує широкий асортимент Сальник колінвалу з доставкою по Києву та всій Україні.
У нашому каталозі представлені як оригінальні Сальник колінвалу, так і надійні аналоги від перевірених виробників. Всі автозапчастини сертифіковані та мають гарантію якості.
Чому варто купити Сальник колінвалу саме у нас:
- Широкий вибір Сальник колінвалу для авто MITSUBISHI L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T)
- Оригінальні запчастини та якісні замінники від світових брендів
- Швидка доставка по Києву та в усі регіони України
- Доступні ціни, регулярні знижки та акції
- Зручний онлайн-каталог — пошук за маркою, моделлю, модифікацією та VIN-кодом
- Реальні фото, актуальні ціни, перевірена наявність
Якщо ви не впевнені, яка саме деталь потрібна — замовте безкоштовний підбір за VIN-кодом. Наші технічні консультанти допоможуть підібрати Сальник колінвалу саме для вашого авто MITSUBISHI L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.0 4WD (K32T, K22T) бензин 102 л.с..
Як замовити Сальник колінвалу на сайті autocat.com.ua
- Скористайтеся пошуком по сайту або підбором за VIN-кодом
- Оберіть потрібну запчастину та додайте її в кошик
- Заповніть форму з контактними даними
- Виберіть зручний спосіб оплати (готівкою, банківською карткою або переказом)
- Оберіть доставку — кур’єром, самовивіз або Новою Поштою
Переваги інтернет-магазину автозапчастин autocat.com.ua:
- Професійна консультація та підтримка клієнтів 7 днів на тиждень
- Гарантія на всі запчастини
- Оперативна обробка замовлень і швидка логістика
- Лояльні ціни та знижки для постійних клієнтів та гуртових покупців
Замовляйте Сальник колінвалу на autocat.com.ua — надійно, зручно та вигідно!
Забезпечте своєму автомобілю MITSUBISHI L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) довгу й безперебійну роботу з якісними деталями від провідних виробників.
Сальник колінвалу купити в Києві та Україні – тільки на autocat.com.ua
Доставка за 1–2 дні | Підбір за VIN | Підтримка клієнтів 12/7
