Сальник розподільного валу для MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W) 2.5 TDi (V64W, V74W) Дизель 115 л.с.
- Модифікація 2.5 TDi (V64W, V74W)
- Тпи кузова Вездеход закрытый
- Мощность (л.с.) 115
- Объём 2477
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Дизель
- Мощность 85
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2001.09 - 2006.12
- Код двигуна 4D56-T

- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50

- Сторона встановлення: спереду
- Ширіна [мм]: 7
- необхідна кількість: 1
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 44
- Зовнішній діаметр [мм]: 60

- Сторона встановлення: передній карданний вал на розподільній коробці
- передній карданний вал на розподільній коробці
- варіант обладнання: Montero
- Рік випуску до: 05.2003
- Кількість дверей: 2
- Конструктивний варіант: V64W
- Тип конструкції: Закритий позашляховик
- Кількість: 1
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Серійний номер: NUP-MS-000

- Сторона встановлення: спереду
- Ширіна [мм]: 8
- необхідна кількість: 1
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50

- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A
- Захист від пилу: без пилозахисної крайки

- Сторона встановлення: ліворуч
- Висота [мм]: 6
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 25
- Зовнішній діаметр [мм]: 35
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою

- Сторона встановлення: задній карданний вал на розподільній коробці
- передній карданний вал на розподільній коробці
- задній карданний вал на розподільній коробці
- варіант обладнання: Pajero
- Рік випуску до: 05.2003
- Кількість дверей: 4
- Конструктивний варіант: V74W
- Тип конструкції: Закритий позашляховик
- Кількість: 1
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Серійний номер: NUP-MS-001

- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 4682
- Код двигуна: 4D56-T
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL

- Тип коробки передач: MT
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Конструктивний варіант: V64W
- Дата виробництва до: 200608
- для конструктивного варіанта модельного ряду: V64W
- Вага [кг]: 0,033
- Довжина упаковки [см]: 7,8
- Ширина упаковки [см]: 7,8
- Висота упаковки [см]: 1

- Висота [мм]: 7
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 17
- Зовнішній діаметр [мм]: 28
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою

- Тип коробки передач: MT
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Конструктивний варіант: MNDFL6,NDFL6
- V64W
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Дата виробництва до: 200305
- для конструктивного варіанта модельного ряду: V64W
- Товщина [мм]: 10
- Вага [кг]: 0,027
- Внутрішній діаметр: 36
- Зовнішній діаметр [мм]: 52
- Довжина упаковки [см]: 5,3
- Ширина упаковки [см]: 5,3
- Висота упаковки [см]: 1,1

- Сторона встановлення: на стороні КП
- Номер двигуна TECDOC: 4682
- Код двигуна: 4D56-T
- Висота [мм]: 9
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 80
- Зовнішній діаметр [мм]: 96
- Тип кручення: Ліва нарізь
- Тип сальника валу: 827S LD

- Тип коробки передач: MT
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Конструктивний варіант: V64W
- Дата виробництва до: 200608
- для конструктивного варіанта модельного ряду: V64W
- Товщина [мм]: 12
- Вага [кг]: 0,043
- Внутрішній діаметр: 34
- Зовнішній діаметр [мм]: 65
- Довжина упаковки [см]: 6,5
- Ширина упаковки [см]: 6,5
- Висота упаковки [см]: 1,2

- Тип коробки передач: MT
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Конструктивний варіант: MNXFR6,NDFL6,MNDFL6
- V64W
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Дата виробництва до: 200608
- для конструктивного варіанта модельного ряду: V64W
- Товщина [мм]: 10
- Вага [кг]: 0,027
- Внутрішній діаметр: 40
- Зовнішній діаметр [мм]: 52
- Довжина упаковки [см]: 5,3
- Ширина упаковки [см]: 5,3
- Висота упаковки [см]: 1,2

- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 44
- Зовнішній діаметр [мм]: 60
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою

- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 4682
- Код двигуна: 4D56-T
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 44
- Зовнішній діаметр [мм]: 60
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL

- Сторона встановлення: спереду
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 4682
- Код двигуна: 4D56-T
- Висота [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50

- Сторона встановлення: спереду
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 4682
- Код двигуна: 4D56-T
- Висота [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50

- Сторона встановлення: на стороні КП
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 80
- Зовнішній діаметр [мм]: 96
- Тип кручення: Ліва нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою

- Сторона встановлення: на стороні КП
- Номер двигуна TECDOC: 4682
- Код двигуна: 4D56-T
- Висота [мм]: 7,5
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 80
- Зовнішній діаметр [мм]: 96
- Тип кручення: Ліва нарізь
- Тип сальника валу: A SL
Сальник розподільного валу для авто MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W) – купити вигідно на autocat.com.ua
Шукаєте, де вигідно купити Сальник розподільного валу для автомобіля MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W) (МИТСУБИСИ ПАДЖЕРО 3 (V7В, V6В)) 2.5 TDi (V64W, V74W) Дизель 115 л.с.?
Інтернет-магазин autocat.com.ua пропонує широкий асортимент Сальник розподільного валу з доставкою по Києву та всій Україні.
У нашому каталозі представлені як оригінальні Сальник розподільного валу, так і надійні аналоги від перевірених виробників. Всі автозапчастини сертифіковані та мають гарантію якості.
Чому варто купити Сальник розподільного валу саме у нас:
- Широкий вибір Сальник розподільного валу для авто MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W)
- Оригінальні запчастини та якісні замінники від світових брендів
- Швидка доставка по Києву та в усі регіони України
- Доступні ціни, регулярні знижки та акції
- Зручний онлайн-каталог — пошук за маркою, моделлю, модифікацією та VIN-кодом
- Реальні фото, актуальні ціни, перевірена наявність
Якщо ви не впевнені, яка саме деталь потрібна — замовте безкоштовний підбір за VIN-кодом. Наші технічні консультанти допоможуть підібрати Сальник розподільного валу саме для вашого авто MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W) 2.5 TDi (V64W, V74W) Дизель 115 л.с..
Як замовити Сальник розподільного валу на сайті autocat.com.ua
- Скористайтеся пошуком по сайту або підбором за VIN-кодом
- Оберіть потрібну запчастину та додайте її в кошик
- Заповніть форму з контактними даними
- Виберіть зручний спосіб оплати (готівкою, банківською карткою або переказом)
- Оберіть доставку — кур’єром, самовивіз або Новою Поштою
Переваги інтернет-магазину автозапчастин autocat.com.ua:
- Професійна консультація та підтримка клієнтів 7 днів на тиждень
- Гарантія на всі запчастини
- Оперативна обробка замовлень і швидка логістика
- Лояльні ціни та знижки для постійних клієнтів та гуртових покупців
Замовляйте Сальник розподільного валу на autocat.com.ua — надійно, зручно та вигідно!
Забезпечте своєму автомобілю MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W) довгу й безперебійну роботу з якісними деталями від провідних виробників.
Сальник розподільного валу купити в Києві та Україні – тільки на autocat.com.ua
Доставка за 1–2 дні | Підбір за VIN | Підтримка клієнтів 12/7